Ο συσχετισμός μεταξύ Επιστήμης και Τέχνης, δυο φαινομενικά άσχετων κόσμων, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία για την προώθηση μιας διαθεματικής προσέγγισης της συμπεριληπτικής μάθησης. Η γνώση, ως θεμελιακό δομικό στοιχείο των δύο πεδίων, συμβάλλει στην ευρύτερη αλληλεπίδρασή τους και αναδεικνύει την δυνατότητά τους να είναι συνδιαμορφωτές κοινών δημιουργιών. Η ανακάλυψη της επιστημονικής σκέψης από τον/την μαθητή/μαθήτρια με ελκυστικό τρόπο καθώς φιλοτεχνεί, οδηγεί στη συγκρότηση μιας προσωπικής θεώρησης για τον κόσμο και τα φαινόμενά του. Στόχοι της δράσης είναι οι μαθητές/μαθήτριες να:
- γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με τον τρόπο δόμησης της επιστημονικής σκέψης κατά την διάρκεια της ενασχόλησής τους με την τέχνη
- ενδιαφερθούν για τα επιστημονικά επιτεύγματα με την προβολή του καλλιτεχνικού χαρακτήρα διάφορων γνωστικών αντικειμένων
- καλλιεργήσουν μεταγνωστικές δεξιότητες σε ένα μαθησιακό περιβάλλον, που προωθεί την εμπλοκή και την ανεξάρτητη και αυτοκαθοδηγούμενη μάθηση
- επικοινωνήσουν με φορείς, την οικογένειά τους, με άλλους μαθητές, εκθέτοντας δημόσια τις δημιουργίες τους